Mr Marlins vastaa alamaistensa typeriin kysymyksiin tällä palstalla:

Q:
Olen 34 vuotias luottopuolustaja. Minulla on ajoittain selkäkipuja. Mikä avuksi? Nimim. Rahis
A: Arvelen että olet saanut nykyiset salibandykenkäsi 30-vuotislahjaksi. Kenkien käyttöikä on oikeasti vain noin yksi vuosi. Nyt mars Länsikeskuksen Intersporttiin ja sieltä ostat parhaat Asics merkkiset salibandykengät.

Q: Olen salibandyä pelaava keski-ikäinen turkulainen. Myöhästyn melkein aina treeneistä. Olen jo vuosien ajan yrittänyt ratkoa tätä ongelmaa, voitko auttaa minua Mr Marlins?
A: Tähän kiusalliseen vaivaan auttaa ainoastaan totaalinen elämäntapojen muutos. Lähde treeneihin jo 20:15 sen 20:30 sijaan. Tämä voi aluksi tuottaa ongelmia ja neuvonkin sinua liittymään esimerkiksi vertaisryhmään 'Me myöhästelijät'.

Q: Urheilua harrastava pelimies Turusta kysyy seuraavaa. Minulla on hyvä kunto ja jaksan aina tsempata joka tapahtumassa täysillä. Ongelmani on huono laukaus.
A: Olit ilmeisesti kahvitauolla kun tuonpuoleisessa jaettiin käsiä. Sait ylijäämävarastosta puiset kädet ja ne ovat eriparia muun vartalosi kanssa. Voit odottaa vuotta 2029 jolloinka Skynet Corporation on saanut kehittelemänsä robotiikka sovelluksensa tuotantokäyttöön. He asentavat sinulle uudet cyborg kädet.